Hafez Mycil : “TIME TO BATTLE!”

promomsf1.1
Mohd Hafez aka Mycil antara pelumba yang dikenali dalam kategori Kei Street pada tahun lalu. Tahun ini dengan mencuba dalam kategori Special Kei dimana kategori ini merupakan kategori tertinggi dalam kelompok Kei-Car. Mycil dikatakan sudah bersiap-sedia untuk berentap bersama para peserta lain dimana dalam kategori ini boleh dikatakan para peserta lain sudah berada dalam persiapan tahap tertinggi. Beliau dikatakan akan muncul dengan jentera baru untuk memastikan dapat memberikan saingan yang hebat.

mycil
Mycil dengan jentera tahun 2015

Mycil : “Kali ini boleh dikatakan berehat agak lama. Penutupan SIC dan sekaligus menyebabkan MSF Racing lambat bermula benar-benar membuatkan saya tak tahu nak buat apa. Tapi itu tak menghalang saya dan pasukan menyiapkan jentera untuk menghadapi perlumbaan musim baru ini. Dari sudut handling sepatutnya tiada masalah cuma proses mengubah sedikit dalaman enjin dan lain. Apa pun saya memang sudah tidak sabar untuk door to door racing dengan peserta lain!”

Special Kei yang rata-ratanya bernadikan enjin berkuasa turbo sudah pasti akan mengubah corak perlumbaan mereka apabila tahun ini kita akan berlumba pada waktu siang. Save the date 5/6/2016 di Litar Antarabangsa Sepang.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *