Kemana Hala Tuju Mr.Unstoppable?

gan1

Gan Kim Koa aka Panjang dari JDM Racing merupakan seorang peserta yang boleh dikatakan cemerlang. Hatrik selama 3 tahun berturut-turut menjuarai kategori Street Tuned. 2013,2014 dan terakhir dengan hanya menggunakan B16a maksimum cc 1700 tetap menjadi juara keseluruhan untuk tahun 2015. Kecemerlangan beliau telah menjadi buah mulut orang ramai dan ya tak kurang cemburu dengan kehebatan beliau. Bagilah apa tayar sekali pun beliau telah membuktikan skil pemanduan mengatasi segala-galanya. Namun persoalannya kemanakah Gan Kim Koa akan berentap?

gan2

Gan Kim Koa : “Tak tahu lagi. Bagi saya tiga kategori yang membuatkan saya masih lagi terfikir-fikir kategori mana yang nak bertanding. Street 1600 Ltd, Race Cars Open dan Street Tuned bagi saya merupakan kategori yang seronok nak tengok. Level of fighting itu sangat hebat, saingan sangat rapat dan ini membuatkan saya sangat teruja. Apa pun kita tengok lah, mungkin kekal Street Tuned mungkin Race Cars Open.”

Gan Kim Koa menyatakan kepastian untuk memasuki MSF Racing pusingan pertama ini, cuma kategori mana masih lagi misteri. Jawapannya pasti kita dapat dalam masa sehari dua lagi apabila borang penyertaan dapat di tangan kita.

Save The Date 5/6/2016 Di Litar Antarabangsa Sepang.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *