MSF Superbikes x ToyoLube = Toyo Super Rookie

Selama lebih dari 20 tahun, Toyo Grease telah bekerjasama dengan pelanggan dari pelbagai industri untuk mengkaji keperluan pelinciran komponen mekanikal mereka dan menggunakan spesifikasi yang dihasilkan sebagai asas untuk mengembangkan produk pelincir. Sebagai tambahan kepada pelincir berasaskan minyak mineral, Toyo Grease juga menawarkan pelbagai pelincir khusus sintetik yang menyumbang kepada kecekapan dan perlindungan mesin yang lebih baik.

Selama bertahun-tahun Toyo telah menembusi pelincir automotif dengan penggunaan sulungnya dalam MSBK dan dibuktikan oleh banyak pasukan MSBK dengan muncul sebagai pilihan pelincir pemenang untuk membantu mereka ke arah kemenangan.

Toyo Lubes berpuas hati dengan perkembangan semasa dan ingin memperluaskan sumbangan mereka kepada sukan bukan sahaja untuk pelumba yang bekerjaya tetapi juga kepada peringkat akar umbi.

Oleh itu, Toyo Lubes telah menjadi rakan penaja bersama MSF Superbikes akan membawa kita satu kategori baru yang menarik dikenali sebagai “Toyo Super Rookie”. Untuk membuat sesuatu yang lebih baik, Toyo Lubes tidak hanya muncul sebagai jenama perlumbaan seperti yang kita fikirkan. Toyo Lubes juga akan bekerjasama dengan MSF Superbikes dengan satu lagi projek perintis untuk membawa jalanan ke litar dan juga sebaliknya, dengan membuat penampilan pertama dalam satu lagi penambahan baru yang dipanggil sebagainya “MSF Grand Machines Gathering”.

MSF Superbikes diberi penghormatan bekerjasama dengan Toyo Lubes untuk membawa jalan dan perlumbaan bersama dalam usaha ini yang akan kita alami sepanjang tahun 2019. TOYO Global Sdn Bhd.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *